۲۴۲ زندانی جرایم غیرعمد کرمان محتاج ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی هستند

کرمان - ایرنا - نیاز ۳۵ میلیارد تومانی برای آزادی ۲۴۲ زندانی واجد شرایط کمک های ستاد دیه کرمان صبح روز چهارشنبه در نشست هیات مدیره این ستاد در حالی مطرح شد که حدود پنج هزار زندانی جرائم غیرعمد طی فعالیت ۲۲ ساله ستاد دیه استان کرمان از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

به گزارش ایرنا، نشست اعضای هیات مدیره ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در حالی برگزار شد که رییس کل دادگستری استان کرمان از پیش بینی برگزاری ۵۵ جشن گلریزان در این استان طی سال جاری خبر داد و گفت: انتظار می رود تمامی دست اندرکاران مسئولانه پای کار بیایند و ظرفیت های موجود برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به اینکه در استان کرمان تاکنون با فعالیت ستاد دیه زمینه آزادی حدود پنج هزار نفر فراهم شده است، تاکید کرد:کمک به ستاد دیه برای ایجاد زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست و باید در طول سال تداوم یابد زیرا با هراندازه از کمک های مستمر مردم می توان کارهای بزرگی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد انجام داد.

سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه گفت: سال های گذشته جشن های گلریزان تنها در مراکز شهرستان ها برگزار می شد که امسال به بخش ها نیز توجه ویژه ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال استفاده از ظرفیت نیکوکاران، هنرمندان، اصناف، ورزشکاران و دیگر اقشار برای کمک به آزادی زندانیان بیشتر استفاده می شود یادآور شد: جشن گلریزان مرکز استان کرمان ۳۰ فروردین ماه مصادف با بیشت و هشتم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گفته وی ۲۴۲ زندانی واجد شرایط کمک ستاد دیه کرمان در زندان های استان حضور دارند که ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: اینک هشت مددجوی جرایم غیرعمد خانم در زندان های استان کرمان حضور دارند که در سال جاری برای آزادی این افراد نیز پیگیری ویژه ای انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha