۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85074630
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع حرم "میلاد حیدری" در زادگاهش به خاک سپرده شد+فیلم

سنندج- ایرنا- پیکر شهید مدافع حرم "میلاد حیدری" روز چهارشنبه با حضور باشکوه مردم در زادگاهش روستای وینسار قروه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر پاک شهید "میلاد حیدری" بعد از تشییع در شهر قروه، به زادگاهش روستای وینسار( در ۳۰ کیلومتری شرق قروه) منتقل و با حضور استاندار کردستان، جمع زیادی از مردم این شهرستان و دیگر مناطق استان، به خاک سپرده شد.

اهالی شهید پرور وینسار معابر را آب و جارو کرده و از ساعتها قبل منتظر ورود پیکر شهید حیدری بودند. آنها اگرچه در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (س) حضور نداشتند ولی برای استقبال از مدافع حرم شهیدشان سنگ تمام گذاشتند، زن و مرد و پیر و جوان پیاده راهی ورودی روستا شده و منتظر بودند تا با سلام و صلوات و شاخه های گل، پیکر پاک جوانشان را تا آرامگاه بهشتی بدرقه کنند.

انتظار به سرآمد و پیکر مطهر شهید حیدری در میان صلوات و شعارهای انقلابی وارد روستا شد، همه ناخودآگاه فریاد" لبیک یا حسین" و لبیک یا زینب" سردادند که ثابت کنند که اگر چه در کربلا نبودند ولی کربلایی، حسینی و زینبی هستند.

پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مدافعان حرم، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

این شهید والامقام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha