۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85074715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطار بی‌توقف مرگ کرونایی در مازندران

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85074715
قطار بی‌توقف مرگ کرونایی در مازندران

ساری- ایرنا- کرونا همچنان در مازندران می تازد و در شبانه روز گذشته سه نفر براثر ابتلا به این بیماری در استان جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کرونا که از سه سال قبل در جهان جاخوش کرده است بعد از مدتها کش و قوس مرگ و میر کرونایی در چند ماه اخیر کشور ما روزهای سفید کرونایی و به دور از مرگ را به خود دید.

در این مدت رعایت نکات بهداشتی به ویژه ماسک زدن از جمله توصیه هایی است که همواره متخصصان و پزشکان مردم را به آن راهنمایی کردند و در ضمن نسبت به تبعات رعایت نکردن آن نیز هشدار دادند.

بازگشت روزهای مرگ کرونایی از جمله هشدارهایی است که کارشناسان در خصوص آن اصرار داشتند مساله ای که بیانگر آتش زیرخاکستر بودن است.

از اسفند پارسال این آتش زیرخاکستر روشن شد و در ابتدا افزایش تعداد مبتلایان پس از آن افزایش موارد بستری و بعد از آن مرگ کرونایی رقم خورده است.

به طوری که بنا به اعلام ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران در فروردین امسال ۲۱ نفر براثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

بنا به گزارش این ۲ دانشگاه در شبانه روز گذشته ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند، و سه بیمار هم در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۳۳ نفر ترخیص شدند.

فرهاد غلامی افزود: ۲۰ بیمار با علایم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: شبانه روز گذشته ۳ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.

دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری و ۶ بیماری هم ترخیص شد.

در حال حاضر ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری است.

۹ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

قطار مرگ کرونایی در مازندران همچنان بی‌توقف

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha