۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85074893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح "مهمانی در مهمانی" شرکت کردند

اهواز- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۰ هزار دانش آموز ابتدایی مدارس خوزستان در طرح "مهمانی در مهمانی" شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، فرانک موسوی امروز چهارشنبه در خصوص اجرای طرح‌ مهمانی در مهمانی ویژه ایام نوروز و ماه رمضان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح در راستای احیای ارزش‌های خانواده ایرانی و تکریم نقش بزرگان خانواده و والدین در برنامه شاد تشکیل شد که به صورت پیش فرض تمام دانش آموزان، آموزگاران و مدیران در این کانال به عضویت گرفته شدند.

وی گفت: تکریم ارزش‌های خانواده ایرانی به عنوان غنی‌ترین و اولین نهاد اجتماعی و کانون اثر گذار بر تربیت دانش آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: اولین بخش این طرح مهمانی لاله‌ها است که هدف آن تکریم و تجلیل از شهدا به عنوان قهرمانان ملی، گرامی داشت یاد و خاطره درگذشتگان خانواده‌ است.

وی افزود: در این مهمانی دانش آموزان آثارز خود را در قالب گزارش‌های صوتی و تصویری و متنی، کاردستی، عکس، خلاصه نویسی، نقاشی، خوشنویسی و سفرنامه با موضوع ارائه شعار سال ۱۴۰۲، برپایی سفره‌های هفت سین در جوار گلزار شهدا، خواندن دعاها و آرزوهای خانواده در لحظه سال تحویل و تبریک عید نوروز با گویش‌های بومی و محلی ارسال کردند.

موسوی ادامه داد: همچنین بچه‌ها در این مهمانی از پهن کردن سفره‌های ساده سحر و افطار، حضور خانوادگی در مسجد محله ما، بیان آداب و رسوم محلی در ماه رمضان، غذاهای سالم افطار و سحر، پویش یک کار خوب، عیادت از بیماران، من و کودکان کار تولید اثر می کنند.

وی در ادامه با تشریح "مهمانی طبیعت" گفت: مهمانی طبیعت روز ۱۳ فروردین برگزار شد و در این مهمانی با موضوع باغچه کوچک من پویش دوستی با محیط‌زیست ، استفاده خلاقانه از وسایل دورریختنی، ایده‌های ما برای هوای پاک و راه‌های مصرف صحیح آب آثار ارسال کردند.

موسوی بیان کرد: مهمانی آخر مهمانی خانواده است که این مهمانی از روز اول عید با تحویل سال ۱۴۰۲ شروع شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه داشت، در این مهمانی دانش آموزان آثاری در قالب دورهمی‌های خانوادگی ایام نوروز، خواندن خانوادگی کتاب‌، بازی‌های بومی و محلی ، راه‌های حفظ سلامت خانواده ، خاطرات خانه تکانی از زبان مادربزرگ‌ها تولید محتوا کردند.

طرح مهمانی در مهمانی برای ایام نوروز و ماه رمضان برگزار شده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha