۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85074984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهواز: مشکلات خوزستان اولویت بندی شود

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۸
کد خبر: 85074984
امام جمعه اهواز: مشکلات خوزستان اولویت بندی شود

آبادان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان لزوم احصای مشکلات موجود در بخش‌های استان بر ضرورت اولویت بندی مشکلات بخش‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد چهارشنبه شب در محفل انس با قرآن کریم در حسینیه ثارالله آبادان افزود: در حالی که رئیس جمهور از خودروی داخلی استفاده می کند برخی مدیران از خودروی خارجی استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: مدیران استان خوزستان ملزم به استفاده از خودروی داخلی به جای خودروهای خارجی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ساده زیستی مسوولان تأکید کرد و گفت: مسوولان استان باید رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرارداده و همانند مردم عادی جامعه به دور از تشریفات زندگی کنند که این مهم اعتماد مردم را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سفر دوم هیأت دولت به استان خوزستان در اردیبهشت ماه سال جاری اشاره کرد گفت: مدیران استان و در راس آنها استاندار خوزستان مشکلات مردم را اولویت بندی کنند و گزارش مکتوب را جهت رفع این مشکلات به هیات دولت تقدیم کنند.

وی در ادامه سخنانش خواستار رسیدگی به زیرساخت های آبادان و خرمشهر شد و افزود: مسوولان برای ساماندهی به زیرساخت های این شهرها تلاش بیشتری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha