آمریکا توان آسیب به جمهوری اسلامی را ندارد

تربت‌حیدریه - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت آمریکا رو به زوال است و توان آسیب به جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش ایرنا، محسن زنگنه چهارشنبه شب در جمع اقشار مختلف مردم تربت‌حیدریه در هیات ابوالفضلی این شهر افزود: سنت الهی مجموعه‌ای از قوانین ثابت و وعده خداوند در قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه جبهه حق و باطل محدود به یک جامعه خاص نیست، گفت: بر این اساس نباید از آمریکا، رژیم اسراییل و نظام وهابیت واهمه داشته باشیم.

زنگنه در ادامه به صلح امام حسن (ع) اشاره و اظهار کرد: نکته جالب در این موضوع آن است که حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین(ع) در کنار ایشان بودند و حتی حضرت سیدالشهدا (ع) از این صلح پشتیبانی کردند اما یک نکته را نباید از نظر دور داشت و آن اینکه امام حسن (ع) از داخل جبهه اسلام ضربه خورد.

وی گفت: صلح امام حسن باید برای امروز ما در حکم درس عبرت باشد و بدانیم که نظام اسلامی امروز از ابوموسی اشعری‌های زمان ضربه خواهد خورد.

زنگنه تصریح کرد: همچنین امروز شاهدیم برخی منتظر می‌مانند مقام معظم رهبری دیدگاهی را مطرح و سپس به خیابان می‌روند و در حمایت از ایشان راهپیمایی می‌کنند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات در بخش دیگری از سخنانش به فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: با بستن فضای مجازی مخالفم و معتقدم در مقابل باید سوادش را بیاموزیم.

زنگنه با بیان اینکه اجازه ندهیم فضای مجازی ما را با خود همراه سازد و نباید خود را درگیر آن کنیم، گفت: اگر به این مهم توجه نکنیم ضربه خواهیم خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha