۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85075114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکاران بجنوردی بیش از ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند

بجنورد- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران بجنوردی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آیین گلریزان همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کمک کردند.

محمداسماعیل حاتمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خیران بجنوردی در آیین گلریزان سال گذشته نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده بودند.

وی با بیان اینکه کمک های مردم نوعدوست برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ادامه دارد افزود: در مجموع در جشن های گلریزان سال گذشته که در تمامی شهرستان های این استان برگزار شد خیران سه میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند که امسال بیش از این میزان کمک می شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: شب گذشته جشن گلریزان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به صورت زنده تلویزیونی برگزار شد و همچنین این جشن در شهرهای اسفراین، آشخانه، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم و راز نیز برگزار می شود و از خیران می خواهیم برای آزادی زندانیان کمک کنند تا به آغوش خانواده بازگردند.

۱۰۲ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار آزادی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: ۱۰۲ زندانی جرائم غیر عمد این استان در این ماه مبارک چشم انتظار حمایت خیران برای آزادی از زندان هستند.

حاتمی اظهار کرد: میزان بدهی این زندانیان جرایم غیر عمد ۵۶ میلیارد تومان است که بیشتر این افراد به دلیل بدهکاری مالی، مهریه و دیه در زندان به سر می برند.

شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۰۸۲۵۲ نزد بانک ملی و شماره کارت تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

همچنین خیران می توانند برای کمک های نوعدوستانه خود به شماره ۳۲۲۲۰۳۴۷ تماس داشته باشند.

تعداد زندانیان این استان حدود ۲ هزار نفر است که این تعداد زندانی در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند که ۹۷ درصد مددجویان این استان مرد و سه درصد زن و همچنین ۶۸ درصد از آنان زندانیان متاهل هستند.

از مجموع زندانیان ۷۶ درصد بی سواد و زیر دیپلم، ۱۷ درصد فوق دیپلم هستند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفر در شمالشرق کشور واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha