۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85075151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه ریزی برای راه اندازی ۶۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برنامه ریزی و اقدام برای راه اندازی ۶۰ پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد این استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها، میزبان کلاس‌های آموزش قرآن، تفسیر و محافل قرآنی می‌شود.

محسن اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی، کانون های مساجد استان زنجان به این رهنمودها لبیک گفتند.

وی ادامه داد: در همین راستا ۲۳ باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان با برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم آمادگی خود را برای ایجاد پایگاه قرآنی در مساجد اعلام کردند.

این مسئول با یادآوری اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم از سال گذشته در کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی آغاز شده بود، گفت: در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برگزاری فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد قوت بیشتری می‌گیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در بسیاری از کانون های مساجد استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: برگزاری این محافل بعد از ماه مبارک رمضان نیز در کانون های مساجد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۸۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است، اظهار کرد: شمار کانون های فعال در شهرستان های استان شامل ۱۶۷ باب در شهرستان زنجان، ۹۰ باب در خدابنده، ۳۱ باب در ابهر، ۲۹ باب در طارم، ۲۴ باب در ماهنشان، ۲۳ باب در خرمدره، ۱۱ باب در سلطانیه و هشت باب در ایجرود است.

به گزارش ایرنا به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در زمان حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر در این استان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha