۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85075164
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۹۳ تن میوه عید نوروز در شاهرود توزیع شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85075164
۹۳ تن میوه عید نوروز در شاهرود توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود گفت: ۶۲ تن پرتقال و ۳۱ تن سیب طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در این شهرستان توزیع شد.

امید فوقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۳۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید استان سمنان، ۹۳ تن سهم شهرستان شاهرود بود که طبق دستورالعمل و ضوابط ابلاغی در این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای عرضه میوه ۱۴ مرکز فروش فعال بودند، ابراز کرد: سه مرکز در سطح شهر شاهرود و ۱۱ مرکز در شهر و روستاهای این شهرستان از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان تعطیلات امسال اقدام به توزیع میوه کردند.

فوقانی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد مرکز فروش درون شهری و ۷۹ درصد برون شهری بودند، اظهار کرد: ۵۴ درصد میوه در سطح شهر شاهرود و ۴۶ درصد در شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شد.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود ادامه داد: در بین شهرهای خارج از شاهرود، بسطام با ۱۳ درصد بیشترین سهم میوه به نسبت جمعیت و در بین مناطق روستایی طرود با یک درصد کمترین سهم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: علاوه بر سهمیه استانی، اتحادیه تعاونی روستایی شاهرود نیز ۳۰ تن پرتقال درجه یک موجود در سردخانه خود را با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار داد.

شهرستان شاهرود بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۶ نقطه شهری و ۵۰ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha