مدیریت شهری رباط کریم ۵۰ میلیارد تومان برای احداث ۲ سکوی مترو اختصاص داد

رباط کریم - ایرنا - شهردار رباط کریم گفت: مدیریت شهری ۵۰ میلیارد تومان برای احداث دو سکو مترو در این شهر نظر گرفته است, و آماده احداث بزرگترین پارک جنگلی غرب استان تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا, یونس غفاری روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم و دستور استاندار و مجموعه فنی استانداری برای احداث این ۲ ایستگاه مترو در شهرستان، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی رباط کریم به جهت خدمت شایسته به شهروندان، اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی را برای احداث ۲ سکوی مترو در نظر گرفته است .

غفاری افزود: در صورت واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی به شهرداری رباط کریم این آمادگی را داریم تا بزرگترین پارک جنگی را با امکانات خاص و ویژه به جهت توسعه گردشگری در این اراضی احداث کنیم .

شهردا رباط کریم خاطرنشان کرد: پیگیر مصوبه شورای ترافیک استان تهران هستیم تا بزرگترین و مهمترین پروژه مواصلاتی کهن شهر رباط کریم که با عنوان پروژه کمربندی آیت ا...خامنه ای (مدظله‌العالی ) به طول پروژه ۸/۵ کیلومتر و عرض ۴۵ متر و درپنج فاز طراحی و تعریف شده ، اجرایی کنیم که باعث روان سازی ترافیک شهری خواهد شد به سرانجام برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha