۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85075168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه ری: با واحدهای اغذیه فروشی حرمت شکن در ماه رمضان برخورد می شود

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پلمپ یک واحد اغذیه فروشی (کافه) به علت فعالیت و عرضه خدمات بدون مجوز در ماه مبارک رمضان گفت: با هر واحد صنفی اغذیه فروشی که در ساعات غیر معمول اقدام به عرضه غذا به مردم کند به جرم حرمت شکنی برخورد می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی در همین زمینه اعلام کرد: واحدهای صنفی که به علت ماه مبارک رمضان با محدودیت ساعت کاری مواجه شده اند، در صورت مشاهده فعالیت بدون مجوز، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد می شود.

وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان برای فعالیت تمامی صنوف ساعت کاری مشخص و معینی اعلام شده اما برای برخی از واحدها مانند رستوران ها و اغذیه فروشی ها، محدودیت فعالیت تعیین شده است که باید فعالان این بخش، الزامات ابلاغی را رعایت کنند.

زمانی با اشاره به پلمپ کافه ای در شهرری اذعان داشت: برای تعدادی از واحدهای اغذیه فروشی و رستوران ها مجوزهای لازم برای فعالیت صادر شده است اما آن دسته از واحدهای صنفی مشابه که چنین مجوزی ندارند، اجازه فعالیت و عرضه غذا نیز نخواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن اشاره به اهالی مذهبی و متدین شهرستان ری با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و احترام به روزه داران ادامه داد: بدون شک بسیاری از واحدهای صنفی دارای محدودیت ساعت کاری می توانند از زمان افطار تا نزدیک سحر فعالیت معمول خود را داشته باشند اما در طول روزهای این ماه مبارک به هیچ عنوان اجازه حرمت شکنی و تخلف در این راستا داده نمی شود.

زمانی در پایان از کسبه ای که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت می کنند و به قوانین کشور احترام می گذارند تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: این فرهنگ غنی در بین خیل کثیر کسبه شهرستان جاری است که قابل ستایش و الگو برداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha