۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85075234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محفل انس با قرآن در تربت حیدریه با حضور قاری مصری برگزار شد

تربت حیدریه - ایرنا - محفل انس با قرآن با حضور احمد شحات احمد قاری مصری و جمع دیگری از حافظان و قاریان قرآن کریم استان خراسان رضوی در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا ؛ این آیین معنوی که شب گذشته با استقبال جمعی از مردم تربت حیدریه از جمله جوانان برگزار شد تا پاسی از نیمه شب ادامه یافت و قرار است امشب بعد از افطار در مزار بی بی حسنیه شهرستان نیز برپا باشد.

به گفته محمد علی فاطمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه این محافل انس با قرآن کریم از سوی دفتر امام جمعه و به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی نظیر جشن و مولودی خوانی، تفسیر و قرائت قرآن کریم و تکریم نیازمندان با سفره های افطار از جمله سایر برنامه هایی است که همزمان با میلاد کریم با سخاوت اهل بیت امام حسن مجتبی در تربت حیدریه برگزار می شود.

وی بیان کرد: حضور استاد شحات احمد قاری ممتاز و بین المللی از کشور مصر نیز علاوه بر تاثیر مثبت آن در علاقه مندی نوجوانان و جوانان به قرآن؛ از دیگر جنبه های دینی و فرهنگی نظیر نزدیکی مردم کشورهای اسلامی موثر و مفید است.

وی از عموم مردم تربت حیدریه دعوت کرد ساعت ۱۹۳۰ امشب در مزار بی بی حسنیه برای بهره مندی از فیوضات و اجرای قاری مصری احمد شحات حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha