۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85075295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۶۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت درالبرز

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85075295
کاهش ۶۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت درالبرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی تردد در ایام نوروز سال جاری گفت: در این مدت تصادف منجر به فوت در معابر شهری این استان ۶۳ درصد کاهش یافت.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در معابر شهری نیز ۵۰ درصد کاهش داشت.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته و تا صبح روز ۱۶ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت ، یک هزارو ۹۵۰ دستگاه خودروی متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند مشمول توقیف ساعتی شدند.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: طرح توقیف ساعتی، ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده متخلف، خودرو به مدت ۲ ساعت متوقف شده و یک بنر تحت عنوان "توقیف به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز" به خودرو الصاق می شود.

وی یاداورشد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی ، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و تجهیزات هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان ، تردد ایمن و نظم و امنیت ترافیکی اولویت پلیس بوده و با برهم زنندگان نظم و ناقضان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون، قاطعانه برخورد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha