روزانه بیش از ۲ هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین‌شهر بازدید کردند

اردبیل - ایرنا - سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر گفت: در روزهای نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ روزانه بیش از ۲ هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین‌شهر بازدید کردند.

زهرا اللهیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش از شروع تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی از قبیل تعمیر و نگهداری پل، فعال‌سازی همه بخش‌‎های مجموعه و همچنین فضاسازی محوطه مجموعه انجام شد و توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

او ادامه داد: مجموعه پل معلق مشگین‌شهر که به عنوان طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه شناخته می‌شود امکانات و تاسیسات مختلفی از قبیل پل معلق چوبی، زیپ‌لاین، پیست موتور سواری و شتر سواری و بازارچه دارد که همه آنها مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفت.

اللهیاری افزود: همچنین در ایام عید نوروز تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان امور عشایری کشور و اداره کل امور عشایری استان منعقد کردیم که بر این اساس چادرهای عشایری به متراژ ۲ هزار متر در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر مستقر می‌شوند تا به ارائه محصولات و فرهنگ عشایر در مجموعه بپردازند.

وی با اشاره به اشتغال نزدیک به ۱۰۰ نفر در این مجموعه گفت: چادرهای عشایری کار خود را از عید فطر در مجموعه آغاز خواهند کرد و علاوه بر آن در مغازه‌های مجموعه آثار صنایع‌دستی استان ارائه می‌شود.

پل معلق مشگین‌شهر در بخشی از یک مجموعه گردشگری به نام منطقه نمونه گردشگری خیاو تاگیردولی که با نام نور سبلان نیز شناخته می‌شود، قرار دارد. این مجموعه بزرگترین پروژه و منطقه نمونه گردشگری استان اردبیل به‌شمار می‌رود که شامل سوئیت‌های اقامتی ، رستوران گردان ، تالارهای پذیرایی ، ورزش‌های هوایی و سایت بالن‌سواری ، شهربازی ، بازارچه‌های صنایع دستی و سایر امکانات متنوع تفریحی می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha