۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85075612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشور با جدیت دنبال شود

کرج - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی طبق قانون اقدام مجرمانه تلقی می شود، گفت: مقابله با این گونه اقدامات در کشور از جمله در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ذبیح الله خداییان روز پنجشنبه در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: خدمت در دستگاه عدلیه به عنوان یکی از توفیقات برای کارکنان و قضات محسوب می شود و برای اینکه مردم به این دستگاه اعتماد کنند و آن را ملجا خود بدانند باید عملکردها بر اساس حق و حقیقت باشد.

وی ادامه داد : بدون توجه به اینکه طرفین صاحب قدرت و نفوذ هستند فقط حق را ملاک قرار دهیم چراکه این امر رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم باید مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: رییس قوه قضاییه در جلسه اخیر با مسوولان قوه بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کردند و خواستار توجه به رضایتمندی مردم شدند.

خدائیان با تاکید بر برخورد توام با عطوفت و مهربانی با مردم گفت: باید بعضی مواقع خودمان را جای مردم قرار دهیم و ببینیم اگر ما در شرایط آنها بودیم چکار می کردیم.
وی از اتقان آرا به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید رییس قوه قضاییه یاد کرد و افزود: نباید کثرت کار و حجم پرونده ها باعث صدور احکام نامناسب شود.
رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری از موضوعات مورد توجه قوه قضاییه است ضمن آنکه باید به این موضوع توجه ویژه داشت که از زندانی شدن تمام افراد باید خودداری کرد البته این به معنای اغماض در برخورد با مجرمان حرفه ای و مرتکبان جرایم خشن نیست.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha