۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85075724
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمله خمپاره‌ای به شمال فلسطین اشغالی

۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85075724
حمله خمپاره‌ای به شمال فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- پس از موشک باران بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه ) شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی، لحظاتی قبل منابع رسانه‌ای از حمله خمپاره‌ای به یک شهرک صهیونیستی دیگر در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد شهرک «المطله» در نزدیکی مرزهای لبنان در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل به صهیونیست‌های ساکن منطقه المطله دستور داده اند که به پناهگاه‌ها بروند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که صدای چند انفجار در منطقه المطله شنیده شده است.

در همین راستا، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» به نقل از مقامات محلی در شهرک المطله اعلام کرد: چهار خمپاره به المطله اصابت کرد و از شهرک نشینان می خواهیم که از پناهگاه‌ها خارج نشوند.

این حمله درحالی انجام شده است که بعد از ظهر امروز ده‌ها موشک از خاک لبنان شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل را شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

همچنین منابع خبری فلسطین نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این منطقه و شنیده شدن صدای چند انفجار خبر داده‌اند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های «شلومی» و «نهاریا» و چند شهرک دیگر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر ساحل «نهاریا» را تخلیه کرده و از شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان خواسته است که به پناهگاه‌ها بروند.

در همین حال، سایت صهیونیستی «ماکو» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی با موج حمله موشکی بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

در پی این حمله رسانه های صهیونیست اعلام کردند که تا چند لحظه دیگر صهیونیست‌ها یک نشست امنیتی فوری را با مشارکت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برگزار می کنند.

از سوی دیگر، خبرنگار المنار نیز از حمله راکتی رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «القلیله» در نزدیکی شهر «صور» در جنوب لبنان خبر داد.

وی در این باره گفت: ارتش رژیم صهیونیستی حدود ۱۵ راکت را در پاسخ به حمله به شمال فلسطین اشغالی به اطراف شهرک القلیله شلیک کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» هم از بسته شدن حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی به دلیل حملات موشکی از خاک لبنان به این منطقه خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha