۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85076026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ تن آش نذری بین روزه داران کرج پخش شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85076026
۲۱ تن آش نذری بین روزه داران کرج پخش شد

کرج - ایرنا - مسوول هیات مذهبی شاهزادگان ارباب(ع) کرج اعلام کرد که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ۲۱ تن آش نذری بین روزه داران و نیازمندان این کلانشهر پخش شد.

محمد محمودی نژاد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه ۱۰ سال پیش با همراهی جمعی از عاشقان حضرت امام حسن مجتبی(ع ) و خیرین در هیات شاهزادگان ارباب کرج با طبخ ۶ تن آش نذری آغاز شد و تاکنون ادامه داشته است.

وی ادامه داد: تمام هزینه‌های پخت آش نذری از محل نذورات شهروندان، افراد خیر و نیکوکار تامین می شود و امید می‌رود این حرکت به الگویی مناسب برای گرامیداشت مناسبت ها و رویدادهای ملی و مذهبی تبدیل شود.

محمودی نژاد یادآور شد: آش صلواتی از دیروز عصر تا پاسی از شب در میدان والفجر و بلوار سرداران کرج بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

مسوول هیات شاهزادگان ارباب کرج در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با لیالی قدر ۲۱ هزار پرس غذای نذری بین مردم روزه دار و نیازمندان کرج توزیع خواهد شد.

وی افزود: توزیع این غذای نذری روز چهارشنبه ۲۳ فروردین مصادف با ۲۱ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ در محل هیات شاهزادگان ارباب واقع در میدان والفجر کرج آغاز می شود.

محمودی نژاد گفت: برای پخت قیمه نذری مذکور علاوه بر روغن و ادویه مورد نیاز، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت، سه تن برنج، ۸۰۰ کیلو گرم لپه، ۲ تن پیاز، ۷۰۰ کیلوگرم رب گوجه فرنگی و بیش از یک تن سیب زمینی تامین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha