۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85076175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مشکلات جامعه با بخشنامه‌ حل نمی‌شود/ لزوم توجه به بهره‌وری در فارس

شیراز - ایرنا - استاندار فارس با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری در استان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، گفت: بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها بر روی کاغذ مشکلات جامعه را حل نمی‌کنند لذا نیازمند تحول جدی و اساسی در این حوزه هستیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در دیدار با رئیس و مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس یکی از هدف‌های ایجاد سازمان هایی همچون سازمان برنامه و بودجه در کشور و متناظر آن در مراکز استان ها را آموزش برنامه نویسی به سایر سازمان ها عنوان و تاکید کرد که: باید بررسی شود سازمان مدیریت و برنامه ریزی چقدر توانسته است درست و صحیح این مهم را به سایر ارگان ها آموزش دهد؛ در این زمینه فارس می تواند به صورت الگویی کشوری مطرح شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه امسال می بایست در حوزه آموزش وقت قابل توجهی اختصاص دهید، بیان کرد: از انسان های باسواد، خوش فکر و خوش سلیقه برای این مهم استفاده کنید، چرا که حاصل کار منجر به برنامه ریزی درست در سازمانها می شود و در نهایت استانی با برنامه و سیستم اجرایی صحیح و قوی خواهیم داشت.

ایمانیه بودجه ریزی را یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه در همه سازمان ها عنوان کرد و افزود: مواردی که در ردیف های بودجه مربوط به هر سازمان وجود دارد، احصاء و به آن دستگاه اعلام شود و استفاده کامل از آن ظرفیت را رصد کنید.

نماینده عالی دولت در فارس به آموزش و رشد افراد با انگیزه و توانمند تاکید کرد و گفت: با استعدادیابی مناسب و برگزاری دوره های آمادگی نسبت به تربیت نیروی جدید و جانشین پروری اقدام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha