۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85076186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر آموزش و پرورش: برخی مدارس به نام شهدای مدافع حرم نام گذاری می شوند

زنجان- ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تاکید کرد و گفت: در نظر داریم برخی از مدارس کشور را به نام شهدای مدافع حرم نام گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا خان محمدی روز جمعه در جریان سفر یک روزه خود به زنجان، در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، شهید داود مرادخانی افزود: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانواده شهدا اسوه صبر و ایثار هستند و تکریم آنها وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود.
حمیدرضا اسلامی افزود: این مدرسه جزو طرح های شاخص ما است و در اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.


قرارگاه جهادی عدالت تربیتی فعالیت موثری در نوسازی مدارس دارد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با استاندار زنجان با اشاره به فعالیت موثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در نوسازی مدارس تصریح کرد: باید با کمک‌گرفتن این قرارگاه شاهد تحولات بسیار خوبی در مدارس باشیم.
خان محمدی از همراهی و مساعدت استاندار زنجان با دستگاه تعلیم و تربیت و سازمان نوسازی مدارس کشور قدردانی کرد.
محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این دیدار مدرسه سازی را امری ضروری عنوان کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی در استان متناسب با نیازها، با همت مدیران اجرایی و همراهی خیرین در آینده نزدیک قابل تحقق است.

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه های در دست اجرا در زنجان
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس در ادامه سفر یک روزه خود به زنجان از چند پروژه مدرسه سازی در این استان بازدید کرد.
خان محمدی در این بازدیدها قول مساعد برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه مدرسه سبز ۳۶ کلاسه گلشهر، مدرسه ۶ کلاسه شهید بیگلی، استخر دانش آموزی زنجان و هنرستان ورزش زنجان را داد.
وی در این بازدیدها به اهمیت موضوع معماری مدارس اشاره کرد و گفت :ضرورت دارد در طراحی مدارس، به معماری ایرانی -اسلامی توجه ویژه ای شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha