استاندار: شیعه و سنی با وحدت برای توسعه سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه برادران دینی اعم از تشیع و تسنن با وحدت و انسجام برای توسعه استان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که این وحدت بی‌نظیر و ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی جمعه شب در حاشیه مراسم آیین برادری و محفل انس با قرآن کریم افزود: شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و همواره دشمنان سعی می‌کنند تا به این ارتباط ضربه بزنند ولی با هوشیاری مردمان این استان تا کنون به اهداف شوم خود نرسیده‌اند.

وی گفت: با وجود تبلیغات زیاد دشمنان انقلاب اسلامی، مردم سیستان و بلوچستان با نظام جمهوری اسلامی همراهی خوبی دارند و این مساله را در میدان عمل ثابت کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شعار سال ادامه داد: مهار تورم و رشد تولید یک فرمان است و همه باید در کف میدان آن را اجرا کنیم.

وی از جوانان و نوجوانان خواست با افکار نوآورانه و مبتکرانه خود در طرح‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند.

کرمی با تاکید بر مشارکت مردم در عرصه اقتصاد گفت: اقتصادی موفق است که مردم در آن حضور فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: به هیچ کسی اجازه خام‌فروشی معادن را نخواهیم داد لذا سرمایه‌گذاران این حوزه باید صنایع تبدیلی را به استان بیاورند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح ایجاد ۵۰۰ هکتار نخلستان در استان گفت: همه افرادی که توانمندی دارند، به میدان بیایند و از فکر جوانان نیز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه شیلات و دامپروری دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha