رحمتی از هواداران اراکی برای باخت مقابل استقلال عذرخواهی کرد

اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از اینکه امشب (جمعه) آلومینیوم مقابل استقلال شکست خورد، از هواداران اراکی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، سید « مهدی رحمتی» جمعه شب در نشست خبری پس از بازی با استقلال در اراک، با تشکر ویژه از هواداران اراکی افزود: هواداران از ساعت‌ها قبل از شروع بازی برای حمایت از آلومینیوم حضور داشتند و منتظر بودند تا به نتیجه دلخواه برسند و ما نتوانستیم آنها را با شادی به خانه برگردانیم.

وی بیان کرد: تیم استقلال با ۲ دست بازیکن خوب و چندتا ملی‌پوش در زمین حضور داشت، تیم خوبی که هفته‌ها برد داشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: اما آلومینیوم هم تیم کوچکی نیست، ۱۱ تا ۱۲هفته باخت نداشتیم و نتایج خوبی کسب کرده بودیم.

رحمتی عنوان کرد: امروز حدود بیست دقیقه اول، بازی دست آلومینیوم بود و شاید اگر از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کرده بودیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی گفت: روی یک اشتباه و تک موقعیت، گل خوردیم و بعد از آن، حدود ۱۰ دقیقه شیرازه بازی از دست رفت، اما بعد از آن چند موقعیت گل داشتیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: در چند هفته اخیر، مقداری بدشانس بودیم و در نیم فصل دوم به جز بازی با پیکان که خیلی بد بازی کردیم، در هیچ بازی دیگری بد نبودیم و بدون موقعیت گل به پایان نرساندیم.

رحمتی اظهار کرد: امروز مقابل استقلال به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، به دنبال دفاع نبودیم و مقصر اصلی باخت من هستیم.

وی با تبریک به تیم استقلال گفت: در طول هفته تمام صحنه‌هایی که در بازی‌های قبلی، «قایدی» و «محبی» موقعیت گل‌زنی کرده بودند، آنالیز و برای خط دفاعی ارسال شده بود، ما مالک توپ بودیم اما با یک از دست دادن توپ، موقعیت برای حریف ایجاد شد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: امروز آلومینیوم هرچه در توان داشتیم گذاشت تا بازی را ببرد.

رحمتی اظهار کرد: در هفته‌های آینده از ۹ بازیکن امید و جوانان ایرالکو استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: آلومینیوم بیشتر از هفته‌های قبل روی دفاع و ضربه زدن به استقلال کار کرده بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: می‌دانستیم استقلال در ضربات ایستگاهی آسیب‌پذیر است و در هفته‌های گذشته هیچ تیمی در ایران به اندازه آلومینیوم نتوانسته بود موقعیت گل‌زنی برای استقلال خلق کند.

رحمتی بیان کرد: با اینکه از بازی تیمم راضی نبودم، اما موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی یادآور شد: در باری مقابل مس کرمان هشت موقعیت گل داشتیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد، جایگاه آلومینیوم در جدول متفاوت بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: دقیقه ۶۳ بازی امشب ( جمعه) هر داوری گفت صحنه خطا نبود، دیگر در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم و همین یک صحنه گویای قضاوت بازی بود.

رحمتی گفت: وقتی تماشاچی در استادیوم زیاد باشد، کار مربی سخت‌تر است و امروز پس از نیمه نهایی جام‌حذفی، استادیم پر از تماشاگر یود و جو خیلی خوبی حاکم بود.

وی اظهار کرد: ای کاش برنده بازی بودیم اما نباید فراموش کنیم که آلومینیوم سه سال است که در لیگ‌برتر قرار دارد و این ثبات وضعیت خیلی خوب است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید کرد: آینده روشنی در انتظار تیم است و بازیکنان آلومینیوم در آینده اتفاقات خوبی را رقم می‌زنند.

تیم آلومینیوم اراک جمعه شب در رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha