۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85076471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل سه هنرستان دزفول نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

دزفول-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول گفت: تکمیل سه هنرستان در حال ساخت شهرستان دزفول نیازمند جذب ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

امیر ظاهرطحان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این هنرستان‌ها در شهرهای سیاه منصور، منتظران و پایگاه چهارم شکاری دزفول در حال ساخت هستند که برای تکمیل آنها منتظر جذب اعتبار هستیم.

وی پیشرفت این هنرستان‌ها را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: هزینه تکمیل این هنرستان‌ها باید از محل اعتبارات ملی تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: سال گذشته پنج مدرسه خیرساز در دزفول احداث و در اختیار دانش آموزان قرار داده شد.

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در عرصه‌های ملی و استانی بیان کرد: شهرستان دزفول ۸۰ هزار دانش آموز، ۴۰۰ مدرسه، پنج هزار نفر نیروی شاغل حق التدریسی و حدود پنج هزار نفر بازنشسته دارد.

ظاهر طحان گفت: نمره کتبی نهایی پایه دوازدهم در دزفول طی سال تحصیلی جاری ۶۵ صدم افزایش داشته است ضمن اینکه در نمره کتبی نهایی دانش آموزان در استان مقام سوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش دزفول درخصوص جذب نیرو در مدارس غیردولتی و اشتغال تعلیم و تربیت در بین ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان رتبه نخست را کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: دبیرستان شاهد جساس در بین مدارس شاهد کل کشور مقام نخست را در رشد نمره کتبی نهایی کسب کرده و دبیرستان نمونه دولتی رضوان نیز موفق به کسب مقام نخست در بین مدارس نمونه دولتی استان خوزستان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha