سرمای کم‌سابقه مصرف فراورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه را ۱۴ درصد افزایش داد

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌‍حیدریه گفت: حدود ۸۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی در حوزه عملیاتی این شرکت طی پارسال توزیع شد که به دلیل سرمای کم سابقه زمستان ۱۴ درصد نسبت به سال ما قبل آن افزایش دارد.

به گزارش ایرنا، جواد بلندی روز شنبه در جریان بازدید اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان تربت‌حیدریه از تاسیسات خط لوله و توزیع سوخت این شرکت افزود: همچنین طی این مدت بیش از ۵۴۹ میلیون لیتر فرآورده نفتی از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تربت حیدریه به مناطق زاهدان، خراسان جنوبی، مشهد و نیشابور ارسال شد.

وی بیان کرد: بر این اساس حجم عملیات (ورود سوخت از طریق لوله و نفتکش به این منطقه) به بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی رسید و لذا پارسال با هیچ گونه کمبودی مواجه نشدیم.

بلندی با بیان اینکه پارسال همچنین مصرف گاز طبیعی (سی‌ان‌جی) در منطقه تربت حیدریه با یک درصد افزایش به حدود ۱۰۵ میلیون و ۸۹۶ هزار مترمکعب رسید، گفت: به همین میزان در مصرف بنزین صرفه‌جویی شد، اما در عین حال به دلیل افزایش میزان مصرف در تابستان پارسال شاهد افزایش ۲۴ درصدی مصرف بنزین بودیم.

وی خاطر نشان کرد: پارسال در حالی که مصرف نفت‌گاز در منطقه تربت حیدریه با ۹ درصد افزایش همراه بود، به دلیل اجرای طرح توزیع الکترونیکی، پایش واقعی مصرف کنندگان و استفاده از سوخت جایگزین شاهد کاهش مصرف نفت کوره با ۴۵ درصد، نفت سفید با ۱۶ درصد، مصرف گاز ال‌پی‌جی (کپسول) به میزان ۳ درصد بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌‍حیدریه ضمن تقدیر از تلاش همکاران و دیگر دست‌اندرکاران پیرامون دستاوردهای این شرکت در سال گذشته گفت: کسب رتبه نخست منطقه تربت‌حیدریه در مناطق ۳۷ گانه کشور و کسب رتبه نخست ناوگان حمل و نقل منطقه با عملکرد صدرصدی نفتکش‌ها در شرایط بحرانی، از جمله این موفقیت ها بود.

سرمای بی‌سابقه تولید فراورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه را ۱۴ درصد افزایش داد

وی افزود: جذب ۳۵ دستگاه نفتکش جدید و به تبع آن افزایش ۵۰ درصدی ناوگان حمل و نقل منطقه و به دنبال آن جوان شدن عمر این ناوگان از ۱۱ به هفت سال، ارتقای جایگاه منطقه تربت‌حیدریه، کسب رتبه برتر روابط عمومی منطقه تربت‌حیدریه در سطح مناطق ۳۷ گانه کشور و نیز کسب سه عنوان کشوری در بیست و ششمین مرحله مسابقات سراسری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از دیگر موفقیت‌های منطقه تربت حیدریه است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان را زیر پوشش دارد.

سواپ نفتی (تبادل واردات و صادرات) با همسایه های شمال شرقی ایران و توزیع فرآورده های نفتی استانهای جنوب شرق کشور دیگر فعالیتهای منطقه تربت حیدریه است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha