مشکلات شهروندان ری با حضور رئیس شورای اسلامی این شهرستان بررسی شد

شهرری- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری امروز/شنبه/ به شهرداری منطقه ۲۰ رفت تا پیگیر مشکلات مردم شهرری باشد و در این بازدید ۳ ساعته بیش از ۷۰ نفر از همشهریان مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پویش پیگیر کار مردم جنوب تهران توسط جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری در مناطق جنوبی پایتخت مدتی است، کلید خورده و وی با حضور در شهرداری های جنوب شهر پیگیر مشکلات شهروندان در حوزه های مربوط به مدیریت شهری می شود.

بر این اساس صبح امروز/شنبه/ نیز شربیانی در طبقه همکف شهرداری منطقه ۲۰ با سید محمد ناظم رضوی شهردار این منطقه حضور یافت و پای درددل شهروندان نشستند.

بیش از ۷۰ نفر مشکلات خود را مطرح کردند که به گفته شربیانی بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی بود و درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد.

همچنین برخی نیز خواسته های شخصی خود را با این عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کردند و برخی دیگر نیز درخواست استخدام در شهرداری را داشتند.

مشکلات شهروندان ری با حضور رئیس شورای اسلامی این شهرستان بررسی شد

به گزارش ایرنا، پس از روی کار آمدن شورای ششم شهر تهران دیدارها و بازدیدهای چهره به چهره اعضا با مردم افزایش یافت و کاهش فاصله بین شمال و جنوب شهر تهران به عنوان یکی از اهداف و شعارهای مدیریت شهری جدید پایتخت مطرح شد.

در این رابطه جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری که خود فرزند این شهرستان است پایه گذار پویشی به نام پیگیر کار مردم جنوب تهران شد و اسفند ۱۴۰۰ هم در صحن شورای شهر از اجرای این پویش خبر داد.

او گفت که بنا دارم این کمپین را در هفته های آتی به "کمپین پیگیری کار مردم پهنه جنوب تهران" در مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و البته ۲۰(شهرری) بر اساس یک برنامه اعلامی و خبررسانی عمده انجام داده و بخشی از مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنم که تا کنون به طور مستمر این پویش انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha