سه طرح عمرانی سپاه ناحیه شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سه ساختمان بسیج طلاب و روحانیون، قرارگاه بسیج سازندگی و قرارگاه آموزشی شهید سلیمانی با هزینه ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

سرهنگ محمد خوشقدم روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه ناحیه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساختمان بسیج طلاب و روحانیون به مساحت ۱۵۰ متر مربع و ۵۰۰ متر محوطه‌سازی به منظور انجام برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی بهره‌برداری شد.

وی از افتتاح ساختمان قرارگاه بسیج سازندگی به مساحت ۱۵۰ متر مربع خبر داد و گفت: این ساختمان شامل قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی شهید قاسم سلیمانی، قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید فخری زاده و قرارگاه عملیات جهادی شهید همدانی است.

سه طرح عمرانی سپاه ناحیه شاهرود افتتاح شد

۲۲۰ گروه جهادی در شاهرود فعال هستند

سرهنگ خوشقدم با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۰ گروه جهادی در ۱۲ کارگروه تخصصی در قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی شهید قاسم سلیمانی سازماندهی شدند، اظهار کرد: گروه‌های امداد و نجات، فرهنگی، اقتصادی، بسیج خواهران، رسانه، جهاد تبیین، پدافند غیرعامل، علمی، آموزشی، کارآفرینی و عمرانی در این قرارگاه فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: فعالیت ۱۲۰ صندوق قرض الحسنه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید فخری زاده به صورت مردمی سازماندهی شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه عملیات جهادی شهید همدانی پشتیبانی گروه‌های جهادی را بر عهده دارد، ابراز کرد: پشتیبانی تجهیزاتی و اجرای طرح‌هایی که منفعت عموم مردم را در بردارد توسط این قرارگاه انجام می‌شود.

سرهنگ خوشقدم به بهره‌برداری از ساختمان قرارگاه آموزشی شهید سلیمانی به مساحت ۱۵۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: این قرارگاه به منظور آموزش دوره مقدماتی و تکمیلی ایست و بازرسی و گشت رضویون بسیجیان خواهر و برادر توسط ۳۰ پیشکسوت افتتاح شد.

این آیین با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان و مدیران و مسوولان استان و شهرستانی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha