۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85077282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ زندانی جرایم غیر عمد در آبادان آزاد شدند

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴
کد خبر: 85077282
۲۱ زندانی جرایم غیر عمد در آبادان آزاد شدند

آبادان - ایرنا - ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد روز شنبه با برگزاری جشن گلریزان با حضور جمعی از مسئولان محلی و مردم نیکوکار آبادان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان در این آیین، گفت: ۲۱ زندانی که برای کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال در زندان بودند، امروز از زندان آزاد شدند.

غلامرضا روشان اظهار داشت: آزادی ۱۰ نفر دیگر از زندانیان آبادان در گرو تامین ۳۰ میلیارد ریال است که امیدواریم در جشن گلریزان تهیه شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای آزادی ۲۶۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اگر هر خوزستانی ۱۰۰ هزار ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کند، آزادی همه محکومان تا روز عید سعید فطر امسال امکانپذیر خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: زندانیان جرائم غیرعمد مجرم نیستند، بلکه بدهکار و ورشکسته مالی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی گرفتار زندان شده‌اند، به همین دلیل کمک به این زندانیان از جمله کارهای ماندگار است.

مدیر کل زندان های استان خوزستان گفت: سال گذشته با همت خیران خوزستان ۳۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در خوزستان آزاد شدند.

روشان افزود: با آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، گامی مهم در راستای مستحکم شدن بنیان خانواده ها برداشته می شود و از قرار گرفتن این خانواده ها در معرض آسیب های اجتماعی جلوگیری به عمل می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha