حدادیان : مطهری انتظارات را برآورده نکرد/ سرمربی جدید نساجی، اسپانیایی و معروف است

تهران- ایرنا- مالک نساجی مازندران مالک باشگاه نساجی مازندران درباره برکناری حمید مطهری از سمت سرمربیگری این تیم گفت: در نیم فصل دوم با مشکل روبرو شدیم، انتطاری که هواداران و ما داشتیم برآورده نشد.

به گزارش ایرنا، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران امروز (شنبه) با اشاره به قطع همکاری با حمید مطهری اظهار داشت: با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، حمید مطهری از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.

وی افزود: نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (شنبه) با حضور حمید مطهری برگزار شد، جلسه خوبی بود، او سرمایه فوتبال ایران است، با پرسپولیس به عنوان دستیار اول افتخارات زیادی را کسب کرد، قابلیت فنی بالایی دارد، در نیم فصل اول وی نتایج تقریبا خوبی گرفت و توانستیم با ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار بگیریم اما در نیم فصل دوم نساجی مازندران در یازده مسابقه به برتری نرسید و هواداران نساجی ناراحت بودند.

مالک باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم با مشکل روبرو شدیم، انتطاری که هواداران و ما داشتیم برآورده نشد، نساجی مازندران یک تیم خصوصی است و توان رقابت با هفتاد – هشتاد درصد تیم‌های لیگ برتری را ندارد. صحبت‌هایی امروز مطرح شد و به توافق دست یافتیم که در مقطع فعلی همکاری نکنیم. نساجی خانه مطهری است، امیدوارم حمید مطهری یک پست خوب در یک تیم دیگر بگیرد.

حدادیان تصریح کرد: سرمربی جدید نساجی مازندران در پنج هفته باقیمانده لیگ برتر هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت، قرارداد ما با سرمربی اسپانیایی، یک و نیم ساله است،سرمربی جدید نساجی مازندران مربی نام آشنایی است و سابقه کار در کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد.

وی گفت: برای اینکه میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده بگیریم تلاش خود را خواهیم کرد، ما نگرانی های داخل استادیوم نداریم اما نگرانی هایمان درباره هتل و فرودگاه و دیگر مسائل است که اینها خارج از استادیوم است و شاید AFC، ورزشگاه قائمشهر را قبول نکند و ما مجبور شویم ورزشگاه دیگری را معرفی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha