۳ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان دعوت شدند

ایرنا - کرمانشاه - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: سه ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

«عزت الله پرنیان» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یاسین خسروی در پرتاب وزنه، هرمز صیدی در پرتاب نیزه و مسعود امامی در والیبال نشسته سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی افزود: این سه ورزشکار کرمانشاهی با درخشش در مسابقات داخلی و برون مرزی به دور جدید اردوهای تیم های ملی جانبازان و معلولان برای حضور در رقابت های آسیایی دعوت شده اند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور از تاریخ ۱۶ فروردین در تهران آغاز شده است و تا ۶ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

پرنیان یادآور شد: این ورزشکاران در اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی هانگژو که قرار است مهرماه امسال برگزار شود آماده خواهند شد.

وی گفت: خود وی نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی در این اردو حضور دارد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مطرح در رشته جانبازان و معلولان است ؛ این استان همه ساله بیش از ۱۰ نفر اعزامی در رشته های مختلف به مسابقات بین المللی دارد.

در این استان هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر عضو هیات جانباران و معلولان کرمانشاه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha