محدودیت‌های ترافیکی شب قدر در حرم عبدالعظیم (ع) اعلام شد

شهرری - ایرنا - محدودیت‌های تردد خودرو افراد و ملاحظات پیش‌بینی شده برای بهره‌گیری روزه‌داران در شب‌های قدر، از سوی آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اعلام شد.

به گزارش ایرنا، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مومنان و روزه داران برای بهره گیری از فیوضات شب قدر و با توجه به اجرای طرح ترافیکی و ایجاد محدودیت در تردد خودروها جهت تشرف به حرم مطهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

محدودیت های طرح ترافیکی اطراف حرم

محدودیت‌های ترافیکی شب قدر در حرم عبدالعظیم (ع) اعلام شد

در این اطلاعیه آمده است: پس از پایان مراسم مترو تا زمان حضور مسافران فعال خواهد بود و در صورت ضرورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی، قبل از رسیدن به محدوده حرم مطهر خودروی خود را در پارکینگ آماده شده توسط شهرداری پارک کنید.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به مشخص بودن درهای ورودی ویژه آقایان و بانوان چنانچه تمایل حضور در مراسم را به صورت خانوادگی دارید قبل از ورود به داخل صحن در محل های ویژه خانوادگی در اضلاع جنوبی و شرقی آستان مقدس مستقر شوید.

در این اطلاعیه تاکید شده است از همراه داشتن لوازم اضافی و ممنوعه مانند زیرانداز بزرگ، گاز پیک نیک، اقلام خوراکی حجیم، فلاسک آب و چای، کلاه کاسکت، کوله پشتی، لوازم برقی و الکترونیکی غیر قابل کنترل و امثال آن خودداری کنید زیرا ورود این گونه اقلام به داخل آستان مقدس ممنوع است.

این اطلاعیه آورده است: با توجه به ممنوعیت توزیع نذورات از آوردن موارد نذوراتی خودداری شود و همچنین غیر از نقاط و اماکن ۱۰۰ درصد قابل اعتماد، از دریافت نذورات و مواد خوراکی نظری نذری پرهیز کنید.

با توجه به لزوم استفاده از چادر در آستان مقدس برای بانوان، همراه داشتن چادر الزامی است و به همراه داشتن وسایل شخصی مانند کتب ادعیه، قرآن کوچک، مهر نماز و ویلچر ویژه برای بیماران و افراد ناتوان مورد تاکید است.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: برای انتخاب مسیر محل استقرار و اطلاع از محل های ارائه خدمات به زائرین به تابلوهای راهنمای نصب شده در وسیله ها صحنه ها و باغ ها دقت نظر داشته باشید.

محدودیت‌های ترافیکی شب قدر در حرم عبدالعظیم (ع) اعلام شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha