آماده‌باش ۱۰۰ تکنسین اورژانس در شب‌های قدر مشهد

مشهد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ تکنسین اورژانس ۱۱۵ برای ماموریت‌های ویژه شب‌های قدر به‌ ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی حضور خواهند داشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی یزدانی افزود: مأموریت ویژه شب‌های قدر اورژانس ۱۱۵ مشهد همزمان با ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و تجهیزات این مجموعه از ساعت ۱۷ روزهای اعلام شده تا یک ساعت پس از اتمام مراسم احیاء در محل‌های معین شده مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این مأموریتهای ویژه ۱۶ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس در سطح شهر مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین در داخل حرم مطهر رضوی ۱۰ تیم واکنش سریع حضور دارند تا اگر مشکلی برای عزاداران علوی به‌وجود آمد، اقدام به‌ موقع توسط این تیم تخصصی صورت گیرد.

دکتر یزدانی افزود: در شب‌های قدر حضور زائران رضوی در مشهد افزایش می‌یابد لذا به منظور حفظ سلامت تمامی زائران و مجاوران امام رضا(ع) میزان استقرار نیروها و تجهیزات اورژانس ۱۱۵ را در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha