۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85077972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هلال احمر: ۲ هزار بسته افطاری در شهر قدس توزیع شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85077972
رئیس هلال احمر: ۲ هزار بسته افطاری در شهر قدس توزیع شد

شهرقدس - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهر قدس اعلام کرد که مدیریت خانه هلال با کمک دیگر اعضا و همت خیران ۲ هزار بسته‌ افطاری ساده و غذای گرم را آماده و در مناطق کم برخوردار شهر و جامعه هدف توزیع کردند.

به گزاش ایرنا، مجتبی طاعتی روز یکشنبه با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در نوروز امسال به خبرنگاران گفت: طبق دستورالعمل های ستاد خدمات سفر به ریاست فرماندار، با احداث ایستگاه نوروزی در کنار سایر دستگاه ها در ۲ نقطه پرحادثه شهر به همشهریان و مسافران نوروزی خدمت رسانی داشتیم.

طاعتی با اشاره به ایجاد غرفه های متعدد در این ایستگاه ها خاطرنشان کرد: غرفه های سلامت، دوستدار کودک، بهرفت، آموزش و غرفه عضوگیری در ایستگاه نوروزی حدود ۲۰ روز در خدمت همشهریان و مسافران نوروزی بودیم.

این مسئول با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: در طرح نوروزی با برپایی خیمه نماز در کنار ایستگاه نوروزی هر روز با حضور روحانی نماز جماعت برگزار شد و پاسخ به سوالات شرعی نیز بخش دیگری از برنامه های خیمه نماز بود.

وی با بیان حضور شبانه روزی داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر در پایگاه امداد و نجات مقابل تالار مروارید در حاشیه بزرگراه چیتگر، اضافه کرد: با حضور امدادگران در محل تصادفات جاده ای، آنها توانستند در سریعترین زمان ممکن با انجام اقدامات و کمک های اولیه و با حضور امدادگران اورژانس، مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

طاعتی با اشاره به ۲ مورد تصادف گفت: مصدومان بلافاصله با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان شهید سلیمانی شهرقدس در کوتاهترین زمان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قدس خاطرنشان کرد: چند مورد مراجعه حضوری و سرپایی نیز گزارش شد که به موقع کمک‌های اولیه در موردشان انجام شد و در یک مراجعه حضوری امدادگران موفق به احیای مصدوم و انتقالش به بیمارستان شدند و در این مدت مورد فوتی گزارش نشد.

رئیس هلال احمر شهرقدس: ۲ هزار بسته افطاری و غذای گرم در این شهرستان توزیع شد

وی با اشاره به حضور داوطلبانه نیروهای هلال احمر که در ایام تعطیلات خود حاضر به خدمت شدند، یادآور شد: در مراسم افطاری با حضور داوطلبان و خانواده های آنها در میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ۵۰ نفر از داوطلبان تقدیر شد.

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرارگرفته و جاده های پرخطر در اطراف شهرستان همواره حادثه ساز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha