برنامه‌ریزی برای سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی در تامین برق بخش تولید بوشهر

بوشهر – ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های برق‌رسانی در شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و سایت پرورش میگو شیف‌غربی بوشهر در مجموع برای تأمین برق بخش‌های صنعتی این استان ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی باستین روز یکشنبه در نشست با مسئولان شرکت‌های توزیع نیروی برق استان بوشهر و برق منطقه‌ای بوشهر و فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رشد تولید و شعار سال، بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای بخش‌های مختلف تولیدی ضروری است و باید برای تامین برق به عنوان یکی از مهمترین این زیرساخت‌ها، اقدام ویژه صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به وجود تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و سایت پرورش میگو شیف‌غربی بوشهر نیازمند تأمین برق جدید در این مراکز هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: در نشست تخصصی با شیلات، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و برق منطقه‌ای فارس و بوشهر توافق شد در مدت ۲ سال تامین اعتبار لازم برای احداث ایستگاه ۲۳۰ و ۶۳ کیلو ولت برق و خطوط انتقال مورد نیاز انجام شود.

باستین بر لزوم عمل دستگاه‌های اجرایی به تعهدات در تأمین اعتبارات مالی و اجرایی شدن طرح‌ها و زمینه‌سازی برای تأمین برق واحدهای تولیدی، صنعتی و سایت‌های آبزی‌پروری تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha