راهپیمایی روز جهانی قدس محور اتحاد کشورهای مسلمان است

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نشان‌دهنده اتحاد مسلمانان و کشورهای مسلمان دنیا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روز جهانی قدس با ابتکار امام خمینی(ره) شکل گرفت و منجر به وحدت مسلمانان دنیا شد.

وی با اشاره به برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته افزود: این مراسم امسال نیز به‌صورت گسترده برگزار می‌شود و مایه یاس و نااُمیدی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.

حسین‌میرزایی به حضور بی‌نظیر مردم چهارمحال و بختیاری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته اشاره و تصریح کرد: مردم ما نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی، امامین انقلاب اسلامی، شهداء و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پایبندی هستند.

وی یادآور شد: امید است مردم چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم روز جهانی قدس امسال برگ‌زرین دیگری بر افتخارات این استان می‌افزایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این راستا مردم، مسوولان، دست‌اندرکاران و قشرهای مختلف تلاش و همکاری کنند تا زمینه یاس و نااُمیدی دشمنان اسلام و ایران فراهم شود.

وی حضور گسترده مردم کشور در صحنه را باعث حفظ اقتدار و پویایی جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی باعث پویایی ایران در ۴۴ سال گذشته شد.

حسین‌میرزایی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی گسترده برای حضور پرشور مردم در مراسم روز جهانی قدس در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این راستا رسانه‌ها تولید محتوای تاثیرگذار داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش استان برای فضاسازی و فراهم کردن زمینه‌های حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس استان کمک و همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور گسترده مردم قوم‌های مختلف فارس، بختیاری و قشقایی استان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باید هنزمندانه به تصویر کشیده شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فلسطین مساله مشترک مسلمانان و کشورهای مسلمان جهان است.

موسی انصاری تصریح کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله علاوه بر ایران در ۸۰ کشور دنیا برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز چهارمحال و بختیاری از چهارراه بازار به‌سمت خیابان حضرت ولی‌عصر(عج) شمالی به‌طرف خیابان سعدی و مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha