۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85078277
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پایگاه‌های انتقال خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است

بجنورد- ایرنا- مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های معنوی قدر، فعال و اهدا کنندگان خون می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

هادی نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مراکز اهدای خون شهرستان بجنورد در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا سه بامداد فعال و آماده خونگیری از مردم نوعدوست است.

وی افزود: بانوان شهرستان بجنورد برای اهدای خون به درمانگاه دارالشفا جنب ورودی امامزاده سید عباس(ع) مراجعه کنند و آقایان نیز پایگاه انتقال خون واقع در میدان دفاع مقدس مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون در شهرستان شیروان واقع در خیابان استقلال جنب شورای حل اختلاف نیز درشب های قدر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ فعال است و اهدا کنندگان خون می توانند در این بازه زمانی مراجعه کنند.

نوری بیان کرد: ساعات فعالیت پایگاه های انتقال خون استان همه روزه در ماه رمضان در ۲ شیفت کاری است.

وی تصریح کرد: ساعات کاری مراکز اهدای خون از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و همچنین بعد از افطار از ساعت ۱۹ الی ۲۲ خواهد بود.

نوری با بیان اینکه روزه داری مانعی برای اهدای خون نیست، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انجام کارهای نوعدوستانه از جمله مشارکت در امر اهدای خون برای تامین نیاز بیماران است که مومنان روزه دار می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی بیان کرد: روزه داران با صرف سحری و مصرف آب از افطار تا سحر می توانند برای اهدای خون در طول روز اقدام کنند.

انتقال خون خراسان شمالی نیاز خونی ۱۲ بیمارستان را برآورده می کند و پاسخگوی تمامی نیازهای خونی مراکز درمانی استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha