۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷
کد خبر: 85078280
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دومین طلا بر سینه محمدی ضرب شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷
کد خبر: 85078280
دومین طلا بر سینه محمدی ضرب شد

تهران- ایرنا- ایمان محمدی فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان توانست در دیدار فینال و با شکست حریف ازبکی خود دومین مدال طلا را بدست آورد. امین کاویانی نژاد ضمن مصدومیت در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش ایرنا، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جین سئوب سونگ از کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در دیدار نهایی شرموخامد شریبجانوف از ازبکستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ریو لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد دمیو ژاداریف از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دیدار پایانی حاضر نشد و به مدال نقره رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha