فدراسیون‌های داوطلب اعزام به هانگژو زیر ذره‌بین کمیته ملی المپیک

تهران- ایرنا- در ادامه دور دوم نشست‌های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های داوطلب اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو امروز نشستی با فدراسیون‌های کاراته و شمشیربازی برگزار شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، در دور دوم نشست‌های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های نامزد اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۱۴۰۲، امروز نشستی با حضور مسئولین و کادر فنی فدراسیون‌های کاراته و شمشیربازی برگزار شد که در ابتدا محسن بیرواند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی هدف از برگزاری دور دوم جلسات تخصصی با رشته‌های داوطلب اعزام به هانگژو را بررسی و ارزیابی دقیق‌تر تیم‌های اعزامی برای کسب مدال و بررسی عملکرد ورزشکاران برای بازی‌های آسیایی و دریافت برنامه‌های تمرینی و آماده‌سازی آن‌ها تا زمان اعزام به بازی‌ها و برطرف کردن دغدغه‌های آن‌ها، توصیف کرد.

وی درباره این موضوع گفت: کادر فنی تیم‌های ملی باید سه زمان مختلف را برای حضور ملی‌پوشان در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک جهت تست آمادگی جسمانی به ما اعلام کنند.

در نشست کاراته که با حضور محسن آشوری نایب رئیس، وحید مومنی دبیر، شهرام هروی سرمربی آقایان و فرحناز ارباب سرمربی بانوان برگزار شد، به بررسی جایگاه ورزشکاران در رنکینگ و شرایط‌ و رقبای آسیایی‌شان پرداخته شد و کادر فنی نیز توضیحاتی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی آقایان و بانوان برای اعزام به هانگژو و همچنین اهمیت حضور در مسابقات بین بازی‌ها را ارائه داد و مقرر شد تا زمان مشخصی را برای حضور ملی‌پوشان در مرکز سنجش آکادمی اعلام کنند.

سپس نشست فدراسیون شمشیربازی با حضور محسن وحدانی دبیر فدراسیون و میرزایی و فتوحی از اعضای کادر فنی تیم‌های ملی سابر و فلوره برگزار و توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی ملی‌پوشان و روند آماده‌سازی آن‌ها ارائه شد.

اهمیت حضور در رقابت‌های مختلف بین‌المللی تا قبل از بازی‌های آسیایی از سوی تیم‌های ملی شمشیربازی از نکات قابل توجهی بود که کادر فنی به آن اشاره داشت و سپس وضعیت آمادگی شمشیربازان و رنکینگ آن‌ها و شانس مدال‌آوریشان مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha