امام جمعه ابرکوه: روز قدس سرانجام سیاه را برای اسرائیل رقم می‌زند

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه گفت: روز قدس امسال متفاوت از گذشته است، چرا که اسرائیل در لبه پرتگاه قرار گرفته و اعلام انزجار مسلمانان از این غدّه سرطانی سرانجام سیاه را برای این رژیم جعلی رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی یکشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری آیین روز جهانی قدس (۲۵ فروردین) در ابرکوه به اهمیت برگزاری این روز اشاره و افزود: مسلمانان هرسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و این حضور نشان از خشم و انزجار آنان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی ادامه داد: بیانات مکرر ضد استکباری حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توانست، جهان شمولی خود را در حرکت‌های اسلام‌خواهی مسلمانان جهان در روز جهانی قدس به نمایش بگذارد.

امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، فلسطین را زنده کرد و این روز نقطه عطفی در جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: ملت انقلابی ایران و مسلمانان در روز قدس ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا در می آورند و شعار مرگ آمریکا و اسرائیل طنین‌انداز می‌شود.

وی بابیان اینکه روز جهانی قدس، یادگار ماندگار امام (ره) است، تصریح کرد: جهان اسلام همراه با غیور مردان انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی جهانی روز قدس فریاد رهایی قدس را از چنگال دژخیمان صهیونیست سر می دهند.

راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین از میدان امام حسین (ع) ابرکوه به مقصد مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha