۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85078879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگروه شناسایی ساختمان های پرخطر البرز فعال شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85078879
کارگروه شناسایی ساختمان های پرخطر البرز فعال شد

کرج – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تشکیل کارگروه شناسایی و بازسازی ساختمان های پرخطر در این استان خبرداد .

منوچهر غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگروه که با دستور استاندار البرز تشکیل شده با حضور و محوریت شهرداری کرج، راه و شهرسازی، آزمایشگاه مکانیک استان البرز به مرور زمان ساختمان های در معرض خطر را شناسایی و در مسیر بازسازی قرار می دهند .
وی بیان کرد: نخستین نشست این کارگروه به بررسی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در معرض خطر حد فاصل خیابانهای بوعلی و باستانی در محله حصارک کرج اختصاص داشت که مشاور طرف قرارداد شهرداری کرج و آزمایشگاه مکانیک استان البرز در حال انجام مطالعات و ارائه گزارش درباره نحوه مقاوم سازی یا تخریب و بازسازی دراین زمینه هستند.

کارگروه شناسایی ساختمان های پرخطر البرز فعال شد


غفاری گفت: همچنین شهرداری ها در اعطای صدور مجوزهای بازسازی نهایت همکاری را خواهند داشت .
وی تاکید کرد: نشست کارگروه احصا و بازسازی ساختمانهای پرخطر به صورت نشست مدیریت هفتگی و به صورت کارشناسی ۲ روز درمیان برگزار می شود .
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز یادآورشد: براساس هماهنگی های بعمل آمده بین شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی بسته های تشویقی برای این ساختمان ها پیش بینی شده و با ارایه گزارشهای موردی و همکاری همه دستگاههای ذیربط تصمیم گیری و اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha