ورود مدعی‌العموم به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور سیرجان - بلورد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از ورود این دادستانی به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان به بلورد خبر داد و گفت: از سه سال قبل تاکنون حدود ۲۵ نفر در پی وقوع تصادف در این دو راهی مرگبار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی سیرجان به بلورد که با همراهی معاون فرماندار، فرمانده پلیس راه، رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای و رییس اداره راه و شهرسازی سیرجان برگزار شد، افزود: دستور اصلاح نقطه حادثه خیز این محور که منجر به تصادفات مرگبار شده بود، صادر شده است.

وی با اشاره اینکه این بازدید در پی وقوع تصادف اخیر منتهی به فوت چند نفر از همشهریان در محور سیرجان به بلورد صورت گرفته است، بیان کرد: دستگاه قضایی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی ورود کرده و دستگاه‌های مرتبط مکلف به اجرای وظایف خود در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ادامه داد: در صورت مشاهده ترک فعل در این راستا با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام قضایی به لزوم ارتقای سطح ایمنی جاده‌ای در ورودی شهر بلورد اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی بعدی و اصلاح این دوراهی ناایمن و غیراستاندارد، دستور اصلاح آن صادر و اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای این شهرستان مکلف شد به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و خطر احتمالی در اولین فرصت در این راستا اقدام کند.

قدیمی خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان سیرجان باید ظرف حداکثر دو هفته آینده نسبت به نصب سرعتکاه و علائم هشدار دهنده در اطراف تقاطع سیرجان به بلورود اقدام کند و سپس با همکاری شهرداری بلورد و سایر ادارات مرتبط در کوتاه ترین زمان ممکن این نقطه حادثه خیز را اصلاح کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha