۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85079042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار میلیارد تومان طرح توسعه اینترنت تلفن همراه در استان سمنان اجرا شد

سمنان-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: بهبود وضعیت اینترنت پرسرعت شبکه همراه اول در پنج نقطه استان، با اعتبار چهار میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

مجید دارایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان در راستای توسعه، افزایش ظرفیت و بهبود پوشش شبکه همراه اول در پنج نقطه شامل سه شهرستان استان سمنان هزینه شد.

وی اضافه کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در استان و با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه، ۲ سایت بی.تی.اِس همراه اول در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر و سوداغلن شهرستان میامی به فناوری‌های به‌روز مخابراتی و ارتباطی تجهیز شد.

دارایی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها، سه دکل همراه اول در بسیج و حمزه شهر دامغان و امام علی شهر ایوانکی که ارتفاع کم و ظرفیت پایین داشتند، با دکل‌های با ارتفاع و ظرفیت بالا تعویض شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان، افزایش محدوده پوشش و افزایش ظرفیت دکل‌های تلفن همراه را در نقاط شهری و روستایی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هدف از انجام این طرح‌ها، تحت پوشش قرار گرفتن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه و همچنین امکان افزایش ظرفیت و قابلیت نصب فناوری‌های جدید در آینده است.

استان سمنان در شاخص توسعه متوازن ارتباطات، بعد از پایتخت کشور، در رتبه دوم قرار دارد و این ظرفیتی ارزشمند برای معرفی سمنان به عنوان قطب فناوری کشور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha