با وجود مقاومتی قدرتمند و فروپاشی بازدارندگی اسرائیل، پیروزی نهایی نزدیک است

تهران – ایرنا – تحلیلگر سیاسی جهان عرب در گفتگو با ایرنا تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) موضوع دفاع از فلسطین و قدس را به میدان عمل و تلاش برای آزادسازی فلسطین تبدیل کردند و امروز با وجود مقاومتی قدرتمند و فروپاشی بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی، پیروزی نهایی بسیار نزدیک شده است.

«اسماعیل النجار» امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: دعوت حضرت امام خمینی (ره) از ملت های مسلمان و آزادگان جهان برای حمایت و دفاع از فلسطین و نامگذاری روز قدس، با استقبال همه آزادگان جهان رو به رو شد.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (رض) موضوع دفاع از فلسطین و قدس را از شعاری که حکام عرب پشت آن پنهان شده بودند به میدان عمل و تلاش برای آزادسازی فلسطین تبدیل کردند.

این تحلیلگر لبنانی اظهار کرد: مقاومت فلسطین هیچ زمانی مانند امروز برای رژیم صهیونیستی خطرناک نبوده و این امر نیز پس از تجهیز و آموزش همه گروه های مقاومت در غزه و کرانه باختری محقق شده است.

النجار افزود: افزایش تحرکات ملت های عربی و اسلامی در مخالفت با رژیم صهیونیستی در سایه وجود مقاومتی قدرتمند که بر آزادسازی فلسطین مصمم است و از سوی دیگر، فروپاشی بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی، پیروزی نهایی را بسیار نزدیک کرده است.

وی درباره رویکرد برخی حکام سازشکار تصریح کرد: رفتار برخی از دولتهای عربی همواره برخلاف ادعای آن هاست. آنها گاهی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی بیانیه می دهند؛ در حالی که تا گردن در توطئه علیه فلسطین غرق هستند.

به باور این تحلیلگر، اگر رژیم صهیونیستی به خیال واهی خود برای تثبیت خودش روی عنصر زمان و جایگزین شدن نسل های مقاوم با نسل های تربیت شده با فرهنگ غربی سرمایه گذاری کرده بود، در این زمینه نیز شکست خورده است.

النجار اضافه کرد: امروز به برکت آگاهی بخشی و تربیت دینی در جوامع اسلامی، نسل های مقاوم تر از پیشینیان خود برخاسته اند که به موضوع فلسطین و آزادسازی آن متعهد و پایبند هستند.

وی با محکوم کردن مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ملت فلسطین از مذاکرات هیچ دستاوردی نداشته و اگر مذاکره با دشمن دستاوردی داشت، باید در ۴۰ سال گذشته مشاهده می شد.

این تحلیلگر و نویسنده سیاسی افزود: تنها دستاورد مذاکرات برای ملت فلسطین، گستاخی بیشتر دشمن صهیونیستی بوده و علاج این عربده کشی و گستاخی هم زور و سلاح است.

وی همچنین با محکوم کردن نوع رویکرد سازمان ها و نهادهای بین المللی در قبال مسئله فلسطین و سیاست یک بام و دو هوای آنها گفت: سازمان های بین المللی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند؛ در حالیکه اگر از مظلوم حمایت می کردند، ملت فلسطین ۷۵ سال قتل عام نمی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha