۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85079485
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حماس: تهدیدهای نتانیاهو و رژیم اسرائیل برای کل منطقه خطرناک است

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو گفت که تهدیدهای نتانیاهو علیه فلسطین، سوریه، لبنان و ایران ثابت کرد که رژیم صهیونیستی برای کل منطقه خطرناک است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، حازم قاسم در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: تهدیدهای نتانیاهو هرگز موجب ترس و هراس ملت فلسطین نخواهد شد، مردمی که به نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی ادامه می‌دهد.

وی افزود: سخنان نتانیاهو تلاشی برای وارونه نشان دادن حقایق است، زیرا پایه و اساس تنش‌ها و تمام ناامنی‌ها، رژیم اشغالگر صهیونیستی است و همین رژیم است که بصورت نظام‌مند دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

قاسم افزود: ملت فلسطینی وارد یک نبرد قانونی برای گرفتن حق خود و دستیابی به آزادی و استقلال شده‌اند.

«عبداللطیف القانوع» دیگر مقام جنبش حماس گفت: تهدیدهای نتانیاهو تنها موجب می شود که ملت ما پافشاری بیشتری به مقاومت و دفاع از خاک و مقدسات داشته باشند و تمام تلاش‌ها برای نابودی ملت فلسطین و مقاومت آن محکوم به شکست است.

وی افزود: نتانیاهو دچار بحران داخلی است و تهدیدهای او تلاشی برای جبران شکست در این بحران‌ها و انحراف افکار عمومی از مشکلاتی است که در درون رژیم صهیونیستی جریان دارد.

تهدیدات نتانیاهو علیه فلسطینیان، سوریه، لبنان و ایران ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی خطری برای کل منطقه است.

بنیامین نتانیاهو دوشنبه شب در سخنانی حماس را به تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در جنوب لبنان متهم کرد و گفت: اجازه ایجاد زیرساخت‌های حماس در جنوب لبنان را نخواهیم داد.

وی در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، و سخنان تکراری خود، کشورمان را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و افزود: نباید به ایران اجازه دستیابی به این نوع از سلاح را بدهیم.

بی بی همچنین مدعی شد: در سوریه علیه اهداف ایرانی اقدام کردیم و در صورت ادامه شلیک موشک، حکومت بشار اسد بهای سنگینی خواهد پرداخت.

رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک چندین فروند موشک از خاک سوریه به سوی مواضع ارتش این رژیم در بلندی های اشغالی جولان، شنبه شب در دو نوبت سوریه از جمله حومه دمشق را بمباران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha