بنیاد علوی ۳۰ میلیارد ریال برای مبلمان شهری و روستایی سردشت هزینه کرد

مهاباد - ایرنا - دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این نهاد ۳۰ میلیارد ریال برای بهبود مبلمان شهری و تجهیز بوستان‌های روستایی این شهرستان به لوازم ورزشی و بازی هزینه کرد.

ناصر عابدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای رفع محرومیت از طریق ستاد اسکان بنیاد علوی مبلمان شهری شامل نصب سطل زباله، صندلی، چراغ‌های روشنایی در پارک و معابر و اِلمان حروف شهر میرآباد انجام دادیم که برای آن ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی افزود: این نهاد همچنین برای بهبود مبلمان شهری شامل نصب سطل زباله، صندلی، چراغ‌های روشنایی در پارک و معابر شهر نلاس از توابع شهرستان سردشت نیز ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرد.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت ادامه داد: از سوی بنیاد علوی برای ۱۰ روستای کم برخوردار ۲ شهرستان سردشت و میرآباد مجموعه بازی شامل تاب، الاکلنگ، سرسره با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد.

عابدی اضافه کرد: این طرح در بوستان‌های روستایی مزین به نام علوی اجرا و در ۱۰ روستای «بانه‌زیر»، «هنداوه»، «سیسر»، «شیوه‌اصل»، «نیزه»، «احمدبریو»، «شیوه‌مردان»، «دولکان»، «نیشکولان» و» کونه‌مشکه» در حال نصب است.

بنیاد علوی ۳۰ میلیارد ریال برای مبلمان شهری و روستایی سردشت هزینه کرد

نهاد بنیاد علوی هفته گذشته نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی و سه هزار دست لباس مدرسه شامل مقنعه، مانتو و شلوار میان خانواده‌های نیازمند سردشت توزیع کرد.

بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در سال ۱۳۸۴، پس از تغییر ساختار معاونت محرومین بنیاد مستضعفان تاسیس شد.

تمرکز بر توانمندسازی محرومین با بهره‌گیری از همه تجربیات موفق و کارآمد ملی و بین المللی از وظایف اصلی این بنیاد به شمار می‌رود.

بنیاد علوی ذیل طرح توسعه الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم تلاش می‌کند به صورت جامع و همه جانبه و با «مشارکت» مردم در روند پیشرفت و آبادانی خود، زمینه‌های رشد و توانمندی هموطنان را فراهم آورد.

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha