۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85079853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس دادگستری استان خوزستان: دستگاه قضایی در خصوص نظارت بر حقوق عامه جدی است

آبادان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضایی در خصوص نظارت بر حقوق عامه جدی است و اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از مرکز رسانه دادگستری خوزستان علی دهقانی در حاشیه این دیدار با مردم آبادان و خرمشهر گفت: مردم آبادان و خرمشهر همواره شایسته دریافت خدمت صادقانه هستند و مسئولان باید در این زمینه بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: دیدار مستقیم و بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم، از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه است که در سرلوحه امور این دادگستری قرار دارد.

دهقانی تصریح کرد: مردم انتظار دارند بتوانند با مسئولان دیدار داشته باشند و ضمن بیان صحبت‌ها و درخواست‌های خود، پاسخ شفاف بشنوند و به درخواست آنان رسیدگی شود.

وی افزود: بخشی از این مطالبات مربوط به دستگاه قضایی است که باتوجه به حضور رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان در این مراسم، دستورات لازم در خصوص آنها صادر شد و تعدادی از درخواست‌ها که نیاز به پیگیری در مرکز استان داشت نیز، پس از طی فرایند لازم به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان خاطر نشان کرد: بخشی از مطالبات مردم از سایر دستگاه‌ها بود که باتوجه به وظیفه دستگاه قضایی در خصوص نظارت بر حقوق عامه، اقدامات لازم در مورد آن‌ها صورت می‌گیرد.

در این میز خدمت، اعضای شورای معاونان دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات دادگستری خرمشهر و رئیس زندان آبادان نیز حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در سفر به آبادان و خرمشهر با ۱۴۵ نفر از مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha