ماهری‌پور: تلویزیون با قوی‌ترین مردان آشتی کند/ ما آدم‌های بدی نیستیم

تهران- ایرنا- رئیس کمیته داوران قوی‌ترین مردان و دارنده عنوان قهرمان جهان درباره پخش نشدن مسابقه مردان آهنین در تلویزیون گفت: از همه مسئولان و تصمیم‌گیرندگان تقاضا دارم که یک تجدیدنظر جدی در تصمیم خود برای پخش دوباره این برنامه داشته باشند، چرا که مردم این برنامه را دوست داشتند و ما هم آدم‌های بدی نیستیم.

پیمان ماهری‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا و در خصوص کسب مقام سوم در مسابقات روسیه اظهار داشت: سنگینی این پیکارها ۲ برابر مسابقات ایران بود و سختی بعضی آیتم‌ها به اندازه قهرمانی‌ جهان بود اما برخی آیتم‌ها در ایران و جهان سابقه نداشت.

وی ادامه داد: رقبای بسیار قدرتمندی مثل روسیه و جمهوری آذربایجان داریم و حضور حریفانی از کشورهای اروپایی و آمریکایی هم سطح مسابقات را بالا برده بود. مسابقه‌ای که در روسیه شرکت کردیم، بسیار سخت و حرفه‌ای بود و از طرف دیگر نیز میزبان کمی در نتایج شیطنت کرد و اجازه نداد به حق خودم برسم. در ۶ آیتم برگزار شده، ۴ آیتم را رکورد زدم و فقط در یک آیتم دمبل ۱۲۰ کیلوگرمی، هشت امتیاز کم آوردم که همین باعث شد از سکوی اول و دوم به جایگاه پنجم سقوط کنم.

ماهری‌پور: تلویزیون با قوی‌ترین مردان آشتی کند/ ما آدم‌های بدی نیستیم

رئیس کمیته داوران قوی‌ترین مردان در مورد حضور حرفه‌ای‌ها در مسابقات بین‌المللی ایران عنوان کرد: آوردن ورزشکاران سطح بالا به ایران، کار سخت و پرهزینه‌ای است. برای مثال الان که رکورد لیفت دنیا دست من است، همه هزینه‌های من و مربی‌ام را برای شرکت در مسابقه روسیه پرداخت کرد؛ به جز آن فقط برای نفر اول ۱۵ هزار دلار جایزه و برای هر رکورد هزار دلار که در کل خود من هشت هزار دلار جایزه گرفتم و به ایران بازگشتم. باید فدراسیون برنامه بهتری برای حضور حرفه‌ای‌ها در کشور داشته باشد و جایزه‌های بالایی هم تعیین شود.

ماهری‌پور با اشاره به انتخابش به عنوان محبوب‌ترین ورزشکار پرورش اندام ایران، گفت: مدتی است که در کنار حاج حسین یکتا فعالیت می‌کنم. از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله و سیل‌زدگان تا فعالیت‌های فیزیکی در بحران‌ها باعث شده مردم ما را دوست داشته باشند. بی‌اخلاقی‌هایی که در رشته‌های دیگر مثل فوتبال دیده می‌شود، اگر در رشته ما بود، اوضاع خیلی بدتری داشتیم.

ماهری‌پور: تلویزیون با قوی‌ترین مردان آشتی کند/ ما آدم‌های بدی نیستیم

وی درباره توقف برنامه تلویزیونی مردان آهنین خاطرنشان کرد: بچه‌های قوی‌ترین مردان در حال حاضر اهل هیچ خلافی نیستند و اوضاع نسب به قدیم خیلی تغییر کرده است. من خودم مقابله زیادی با فساد داشتم و در همین کمیته داوران نیز کارهای زیادی کردم. شخصا از همه مسئولان و تصمیم‌گیرندگان تقاضا دارم که یک تجدیدنظر جدی در تصمیم خود داشته باشند، چرا که مردم این برنامه را دوست داشتند و ما هم آدم‌های بدی نیستیم. جذابیت رشته ما برای مردم بالاست و به عنوان هدیه به مردم، اجازه پخش دوباره این برنامه را به ما بدهند و امیدوارم تلویزیون با ما آشتی کند.

قهرمان قوی‌ترین مردان با تاکید بر گسترش این رشته در جامعه گفت: از ۲ سال پیش که این رشته تقریبا نابود شده بود، تا الان فعالیت فدراسیون بیشتر شده و مخاطبان ما نیز افزایش پیدا کرده است. موفق شدیم که دسته‌های به اضافه ۸۰، به اضافه ۹۰ کیلوگرم و پیشکسوتان را نیز به مسابقات اضافه کنیم و هر روز شاهد بالا رفتن تعداد ورزشکاران خانواده قوی‌ترین مردان هستیم.

ماهری‌پور: تلویزیون با قوی‌ترین مردان آشتی کند/ ما آدم‌های بدی نیستیم

قوی‌ترین مرد ایران و جهان با تاکید بر مشکلات مالی ورزشکاران بیان کرد: مشکلات مالی بچه‌ها زمانی حل می‌شود که بیشتر دیده شویم و معروفیت ورزشکاران باعث شود که جذب اسپانسر داشته باشیم و دیگر مشکلی در مخارج وجود نداشته باشد. حالا اگر تلویزیون هم نشود، روی شبکه‌های خانگی یا فضای مجازی می‌توان کارهای مثبت زیادی انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha