۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85079979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴۶ میلیارد ریال صرف عمران روستاهای بجستان خراسان رضوی شد

گناباد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بجستان گفت: ۳۴۶ میلیارد ریال صرف توسعه و عمران روستایی این شهرستان خراسان رضوی طی سال گذشته شده است.

سید حسین عسگرزاده روز سه شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۱۷ میلیارد ریال برای اجرای سه هزار و ۸۶۰ متر مربع طرحهای هادی شامل جدول‌گذاری و پیاده‌رو سازی در روستاهای "صلح آباد، منصوری، نیان، فخرآباد، سردق و زین‌آباد" شهرستان بجستان شد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد ریال از مبلغ فوق با مشارکت دهیاریها برای اجرای ۱۱۷ هزار متر مربع آسفالت معابر از محل قیر تهاتری ۱۰ روستا و ۲۹ میلیارد ریال برای بهسازی بافت با ارزش روستای جزین شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بجستان اظهار داشت: ۲۷۱ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به میزان ۵۴۲ میلیارد ریال طی همین مدت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: واگذاری زمین برای احداث یک هزار و ۸۶۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر بجستان و ۳۶ واحد در شهر یونسی از توابع این شهرستان و صدور ۵۶ فقره سند در مناطق شهری و روستایی بجستان، سایر فعالیتهای این اداره کل طی سال ۱۴۰۱ به شمار می رود.

عسگرزاده بیان کرد: بازنگری طرح هادی روستایی در ۱۱ روستا طی سال قبل در دستور کار بنیاد مسکن قرار داشت و در هفت روستا انجام شده است.

وی گفت: ۴۷ تن مصالح ساختمانی شامل میلگرد طی همین مدت برای احداث منازل در مناطق روستایی بجستان به صورت رایگان بین متقاضیان توزیع شد.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha