کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق با هوشیاری و تلاش ۲۴ ساعت گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مرزی در عملیات تعقیب و گریز طولانی از یک دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری پاسگاه بندر لافت شب گذشته هنگام گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی روستایی این شهرستان مرزی به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده خودروی یادشده بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه لافت خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۳۲ هزار پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ کاظمی توضیح داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha