۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85080019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد مسکن کردستان کارنامه درخشانی در خدمت به روستاها دارد

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بنیاد مسکن از رویش‌های شایسته نظام است که از اوایل انقلاب تا به امروز در بخش مسکن شهری و روستایی با اهداف خدمتگذاری به اقشار جامعه کارنامه درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن کردستان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام، اظهار کرد: طرح هادی روستاها یکی از اقدامات جامع و با ارزش بنیاد مسکن است که با اجرای آن جلوه و نمود خاصی به روستاها بخشیده است.

وی با بیان اینکه کار بنیاد مسکن و ارائه خدمات در روستاها از با ارزش‌ترین خدمات است، افزود: خدمت بی منت، مفید و تاثیرگذار از ویژگی‌های خدمتگزاری به خلق است.

نماینده ولی فقیه در کردستان به کارکنان بنیاد مسکن توصیه کرد طرح ها و خدمات عمرانی در دست اقدام با کیفیت و بهینه سازی بهتری صورت گیرد و اگر نواقصی در گذشته بوده آن را برطرف کرده و این خدمات انجام شده در شهرها و روستاها اطلاع رسانی شود.

بنیاد مسکن کردستان کارنامه درخشانی در خدمت به روستاها دارد

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان هم در این دیدار به ویژه برنامه‌های دهه حساب ۱۰۰ امام در استان اشاره کرد و افزود: افتتاح ۶۸ طرح آسفالت معابر روستایی با ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از ۵۳ هزار و نهصد و شصتمین واحد مقاوم سازی شده و واگذاری ۹۱ هزار و نهصد و سی و هشتمین سند مالکیت از جمله این برنامه هاست.

سعید رسولی به احداث هزار واحد مسکن محرومان با همکاری بنیاد مستضعفان در استان اشاره کرد و گفت: جامعه هدف برای برخورداری از این طرح شناسایی و به بانکهای عامل معرفی شده اند و ۳۵۰ واحد آن تاکنون به پایان رسید.

وی به انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی برای احداث مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: تمام خانواده‌های روستایی دارای ۲ معلول تا ۲ سال آینده دارای سرپناه می شوند.

مدیرکل بنیادمسکن کردستان به تفاهم نامه‌ احداث ۳۶۱ واحد با بسیج سازندگی و کمیته امداد برای محرومان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است.

رسولی از سال گذشته به عنوان سال انقلاب طرح هادی در استان به نام برد و اضافه کرد: امسال ۱۲۷ میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی اختصاص یافته است

وی اعتبارات مصوب امسال از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای طرح هادی را ۵۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: از این مبلغ ۴۰ درصد یعنی ۲۲۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۲۵۴ طرح هادی با این اعتبار اجرایی می شود.

رسولی با بیان اینکه کردستان از استان‌های موفق در زمینه مطالعه طرح هادی است، گفت: این طرح در هزار و ۵۱۹ روستا اجرایی و در ۱۷۹ روستا بازنگری شده است.

وی یادآور شد: کردستان سال گذشته به عنوان استان برتر در جدب قیر رایگان و اجرای آسفالت معابر روستایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha