۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85080083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر زنجان با هشدار جوی به حالت آماده باش درآمد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85080083
هلال احمر زنجان با هشدار جوی به حالت آماده باش درآمد

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران استان در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به حالت آماده باش درآمدند.

حکمت الله هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای هلال احمر با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و به دنبال آن وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها از امروز تا پایان روز جمعه در حالت آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: در این خصوص به همه شعب هلال احمر و پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان زنجان حالت آماده باش نارنجی صادر شده است و همه نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر استان همراه با تجهیزات برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی آماده هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث آماده است.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان زنجان طی روز گذشته نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر هشدار نارنجی صادر کرد.

در این هشدار آمده است: فعالیت این سامانه به شکل رعد و برق و بارش تگرگ به صورت متناوب تا روز جمعه ادامه دارد و عمده فعالیت آن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خواهد بود.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی به معنای احتمال خسارت گسترده و زیاد است و باید اقدام ضروری برای مقابله با خسارت ها انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha