اخبار انتظامی: دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه و دستبند پلیس بر دستان ۲۷ سارق

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته توانستند قاتل فراری را دستگیر، عاملان تیراندازی به مسافرخانه دالاهو را دستگیر و دستبند خود را به دستان ۲۷ سارق بزنند.

به گزارش ایرنا؛ رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، از دستگیری قاتل فراری که پس از درگیری و نزاع دسته جمعی با وارد آوردن ضربات چوب بر سر مقتول باعث مرگ وی شده بود، خبر داد.

سرهنگ «علی کرمی» اظهار داشت: پس از وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای بخش بیلوار و مجروح شدن سه نفر در این حادثه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با فوت یکی از مصدومان حادثه، پرونده وارد فاز دیگری شد و ماموران بخش بیلوار توانستند سه نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و دستگیر و تحویل ماموران پلیس آگاهی دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با استمرار بازجویی ها نهایتا یکی از متهمان دستگیر شده به قتل اعتراف و عنوان کرد بر سر اختلافات قبلی که با مقتول و خانواده اش بر سر ۲۰۰ متر زمین کشاورزی داشته حین درگیری با چوب ضربه ای به سر وی وارد کرده که باعث مرگش شده است.

سرهنگ کرمی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع به پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی به سمت مغازه و مسافرخانه دالاهو

ماموران انتظامی دالاهو در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از علاملان تیراندازی به سمت یک مغازه و مسافرخانه در این شهرستان شدند.

پس از وقوع یک مورد تیراندازی توسط افراد ناشناس به سمت یک مغازه که طبقه بالای آن مسافرخانه نیز بوده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی دالاهو در بررسی محل تیراندازی متوجه تخریب ۴ جام شیشه، یک دستگاه یخچال بستنی و یک دستگاه یخچال ویترینی با شلیک حدود ۲۰ گلوله به سمت مغازه شدند.

در ادامه ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و پاسگاه ریجاب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار نفر از عاملان تیراندازی شده و در عملیات هایی جداگانه آن ها را دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع به صورت ویژه برای روشن شدن انگیزه افراد در دست بررسی قرار دارد.

دستبند پلیس پایان راه ۲۷ سارق در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه - ۲۱ فروردین) موفق به دستگیری ۲۷ سارق شدند.

این ۲۷ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب و پلیس آگاهی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۳ فقره سرقت کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۵ فقره و معابر و اماکن با ۴ فقره بوده است.

طی این مدت و با تلاش ماموران ۳ فقره سرقت منزل در کرمانشاه و هرسین، یک فقره سرقت مغازه در کرمانشاه، یک دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کنگاور و کرمانشاه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha